Produkcijas atruna
Vai Produkts ir kvalitatīvs?
Produkts izgatavots pārsvarā no dabiskiem un kvalitatīviem materiāliem. Bambusa zobu birstes rokturis ir apstrādāts no noslīpēts, Zobu birstes sariņi ir veidoti no kvalitatīva neilona , kas nesatur BPA.
Ja lietojot produktu jūtama negatīva ietekme uz organismu vai ir pasliktinājusies pašsajūta, nekavējoties jāpārtrauc produkta lietošana, nekavējoties vērsieties pie sava ģimenes ārsta un informējiet Birste.lv komandu par potenciāliem draudiem veselībai.
Info@Birste.lv
+37124200048
Visas atsauksmes, kas atrodamas Mājas lapā ir īstas un iespējams pārbaudīt. Lai pasargātu atsauksmes iesniedzēja personīgos datus, [MĒS] piedāvājam vārdu aizstāt ar pseidonīmu vai viltotu vārdu.
Sīkdatnes, Privātuma Politika un GDPR:
Vietnes Https://Birste.lv izmantotās sīkdatnes
Kas ir sīkdatnes?
Sīkdatnes, angļu valodā sauktas cookies, ir neliela teksta datne, ko tīmekļa vietne saglabā jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, kad jūs atverat vietni.
Kā [MĒS] izmantojam sīkdatnes?
Sīkdatnes tiek lietotas, lai fiksētu informāciju par to, kā esat izmantojis mūsu mājaslapu, piemēram, kad jūs pēdējo reizi apmeklējāt https://Birste.lv un kāda veida informāciju esat tajā meklējuši. Teksta datni spēj nolasīt tikai šī tīmekļa vietne.
Kāpēc tiek izmantotas sīkdatnes?
- Lai ļautu personalizēt Jūsu piekļuvi sistēmai;
- Lai pielāgotu Jūsu ekrāna iestatījumus, piemēram, parādāmo krāsas kontrastu vai teksta lielumu,
- Lai pārliecinātos, vai esat jau piekritis (vai nepiekritis) tam, ka mēs šajā vietnē izmantojam sīkdatnes,
- Lai zinātu, Jūsu valodas izvēli,
- Lai atcerētos Jūsu ievadītos datus (izņemot konfidenciālos), un novērstu nepieciešamību tos atkārtoti ievadīt.
- Lai ļautu Birste.lv atbildēt uz Jūsu jautājumiem un sniegtu Jums informāciju;
- Lai sagatavotu anonīmu statistiku par interneta vietnes lietošanu;
- Lai sniegtu pakalpojumus;
- Lai atjauninātu uz abonēšanu pamatotus pakalpojumus;
- Lai nodrošinātu klientu atbalstu (mēs varam arī apkopot Jūsu papildu informāciju, lai pētītu un sniegtu atbildes uz Jūsu ar atbalstu saistītiem jautājumiem);
- Lai pielāgotu reklāmu;
- Lai analizētu mūsu klientu raksturlielumus, lai izprastu klienta un tirgus vajadzības, lai izstrādātu jaunus produktus un pakalpojumus, kā arī mārketinga komunikācijas vajadzībām.
Šīs sīkdatnes nav obligāti jāiespējo, lai šī vietne darbotos, bet tās nodrošina labāku pārlūkošanas kvalitāti. Šīs sīkdatnes ir iespējams dzēst vai bloķēt, bet tādā gadījumā atsevišķas šīs vietnes iespējas var nedarboties pienācīgi.
Ar sīkdatnēm saistītā informācija netiek izmantota, lai jūs personiski identificētu, un dati par jūsu navigāciju ir mūsu kontrolē; tie netiek izpausti trešajām personām. Šīs sīkdatnes tiek izmantotas tikai un vienīgi tam mērķim, kas norādīts šeit.
Jums ir tiesības pārvaldīt un izdzēst visas sīkdatnes, kuras ir jūsu datorā, un lielāko daļu pārlūkprogrammu var iestatīt tā, lai tiktu bloķēta sīkdatņu ievietošana datorā. Taču tādā gadījumā jums būs pašrocīgi jāpielāgo daži iestatījumi ikreiz, kad apmeklēsiet vietni, un varbūt nedarbosies daži pakalpojumi un funkcijas.
Sīkdatnes tiek lietotas, lai fiksētu informāciju par to, kā esat izmantojis mūsu mājaslapu, piemēram, kad jūs pēdējo reizi apmeklējāt https://Birste.lv un kāda veida informāciju esat tajā meklējuši. Teksta datni spēj nolasīt tikai šī tīmekļa vietne.
Kādas Datu ievākšanas tehnoloģijas [MĒS] izmantojam?
- Google Tag Manager – Konteiners priekš anonīmas analītikas datiem.
- Google Analitics – Mājas lapas statistika un Analītika.
- FB Pixel – Mājas Lapas Statistika un Analītika, Reklāma.
- Google Adwords – mājas lapas statistika un analītika, reklāma.
- HotJar – anonīma mājas lapas lietojumu statistika, kas ļauj iespēju apskatīties anonīma lietotāja sesijas ierakstu un uzlabot lietojamību.
Kā mani dati nonāk pie [JUMS] ?
Apmeklējot Https://Birste.lv un piekrītot lietošanas noteikumiem mēs ievācam informāciju no sīkdatnēm, IP adresi. Informācija par sīkdatnēm – cookies aprakstīta augstāk.
[MĒS] vācam tikai identificējamus personas datus vai informāciju, kuru konkrēti un brīvprātīgi iesniedz mūsu tīmekļa vietnes apmeklētājs. [MĒS] saņemam ierobežotu mūsu tīmekļa vietnes apmeklētājus identificējošu informāciju, piemēram, viņu vārdu, e-pasta adresi, telefona numuru.
Izmantojot kontaktu formas un citas saziņas metodes, tai skaitā integrētās online čata formas, FB messenger formas.
Vietnes apmeklētāji, izmantojot kontaktu saziņas formas var nosūtīt mums e-pastu. Ziņās tiks iekļauts lietotāja ekrāna vārds un e-pasta adrese, kā arī jebkāda papildu informācija, kuru lietotājs vēlēsies iekļaut savā ziņā.
Pop-Up formas un kampaņas tiek izmantotas priekš E-pasta mārketinga: ar Jūsu atļauju mēs varam informēt Jūs par mūsu veikalu, jauniem produktiem, kampaņām un citiem atjauninājumiem par šo produktu. Ja apmeklētājs saņem informāciju e-pastā, tad e-pasta apakšā tiek pievienota papildus UNSUBSCRIBE POGA. Ar kuras palīdzību iespējas atteikties no informatīvajām vēstulēm no Birste.lv vietnes.
Iegādājoties preci mūsu veikalā, kā pirkuma un pārdošanas procesa daļu mēs apkopojam jūsu sniegto personisko informāciju, piemēram, jūsu vārdu, uzvārdu, adresi, e-pastu, piegādes adresi, tuvāko pakomātu un tālruņa numuru – šī informācija tiek izmantota tikai piegādes vajadzībām. Netiek ievākta un uzglabāta informācija par klienta maksājuma datiem. Ar maksājuma operatora privātuma politikas datiem lūgums iepazīties pie konkrētā maksājumu operatora.
Kā tiek apstrādāta MANA personīgā informācija?
Jūsu personas datus mēs izmantojam, lai uzlabotu mūsu sniegtos pakalpojumus un lai tie vislabāk atbilstu Jūsu vajadzībām un paradumiem.
Kāpēc [JŪS] ievācat datus?
Datus ievācam tāpēc lai:
- Analizētu mājas lapas apmeklējumu, uzlabotu lietotāja interakciju ar mājaslapu.
- Atvieglotu Jums iepirkšanos
- Piedāvātu Jums aktuālas preces; informētu Jūs par ekskluzīviem piedāvājumiem, kuri sagatavoti tikai priekš Jums;
- Sniegtu Jums informāciju par jaunumiem, organizētajām akcijām un projektiem;
- Efektīvi izskatītu Jūsu pieprasījumus un sūdzības;
- Produkcijas piegādes vajadzībām;
- Marketinga, atkārtota mārketinga aktivitātēm.
Vai vietnes izmantošanai ir vecuma ierobežojumi?
Vietnes skatīšana un lasīšana tiek iespējota visām vecuma grupām, savukārt izmantojot šo vietni kopā ar maksājumu sistēmu, jūs apliecināt, ka esat pilngadīgs saskaņā ar jūsu valsts likumdošanu, un jūs esat devis savu piekrišanu, lai atļautu nepilngadīgajiem jūsu apgādībā izmantot šo vietni.
Kā es varu piekrist vai nepiekrist manu datu izmantošanai?
Apmeklējot vietni https://Birste.lv Lietotājam tiek piedāvāta iespēja iepazīties un piekrist Privātuma datu politikai, lietotājs apstiprinot – piekrīt privātuma politikai un piekrīt izmantot vietni Birste.LV
Neapstiprinot, un turpinot izmantot vietni Jūs automātiski piekrītat privātuma politikai. lūgums Iepazīties ar vietnes privātuma politikas noteikumiem.!
Jums ir tiesības neizmantot šo vietni, atteikties no sīkdatnēm, nesniegt informāciju, pieprasīt [MŪSU] rīcībā esošo Jūsu informāciju, kā arī pieprasīt izdzēst visu mūsu rīcībā esošo informāciju par Jums.
Personu datu glabāšos un apstrādes noteikumiem Jūs piekrītat, ka sniedzat mums personisko informāciju, lai pabeigtu darījumu, tiek veikts pasūtījums, nokārtojat piegādi vai atgriežat pirkumu, nozīmē, ka piekrītat, ka mēs to apkopojam un izmantojam tikai konkrētam mērķim.
Lai pārbadītu, vai izdzēstu Jūsu informāciju, kas ir mūsu rīcībā Lūgums sazināties: Info@birste.lv
Kā es varu piekrist vai nepiekrist manu datu izmantošanai?
Apmeklējot vietni https://Birste.lv Lietotājam tiek piedāvāta iespēja iepazīties un piekrist Privātuma datu politikai, lietotājs apstiprinot – piekrīt privātuma politikai un piekrīt izmantot vietni Birste.LV
Neapstiprinot, un turpinot izmantot vietni Jūs automātiski piekrītat privātuma politikai. lūgums Iepazīties ar vietnes privātuma politikas noteikumiem.!
Jums ir tiesības neizmantot šo vietni, atteikties no sīkdatnēm, nesniegt informāciju, pieprasīt [MŪSU] rīcībā esošo Jūsu informāciju, kā arī pieprasīt izdzēst visu mūsu rīcībā esošo informāciju par Jums.
Personu datu glabāšos un apstrādes noteikumiem Jūs piekrītat, ka sniedzat mums personisko informāciju, lai pabeigtu darījumu, tiek veikts pasūtījums, nokārtojat piegādi vai atgriežat pirkumu, nozīmē, ka piekrītat, ka mēs to apkopojam un izmantojam tikai konkrētam mērķim.
Lai pārbadītu, vai izdzēstu Jūsu informāciju, kas ir mūsu rīcībā Lūgums sazināties: Info@birste.lv
Vai informācijas ievākšanā un apstrādāšanā iesaistīti arī citi uzņēmumi un personas?
Parasti trešās puses pakalpojumu sniedzēji, kurus mēs izmantojam, savāks, izmantos un izpaudīs jūsu informāciju tikai tādā apjomā, kāds nepieciešams, lai viņi varētu sniegt mums noteiktus pakalpojumus.
Tomēr dažiem trešo pušu pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, maksājumu vārtejām un citiem maksājumu apstrādātājiem, ir savi konfidencialitātes Noteikumi attiecībā uz informāciju, kas mums viņiem jāsniedz par darījumiem kas saistīti ar jūsu pirkumiem.
[Mēs] iesakām izlasīt šo pakalpojumu sniedzēju konfidencialitātes politiku, lai jūs varētu saprast veidu, kādā šie pakalpojumu sniedzēji apstrādā Jūsu personisko informāciju.
Paysera Politika
Stripe Politika
Paypal politika
Omniva politika
Google Pay – Gpay
Latvijas Pasts politika
MakeCommerce Politika
Iespējams, ka daži pakalpojumu sniedzēji var atrasties vai izmantot tādas telpas, citā jurisdikcijā, nekā jūs vai mēs. Tātad, ja jūs izvēlēsieties turpināt darījumu, kas ietver trešās puses pakalpojumus, tad uz jūsu informāciju var attiekties jurisdikcijas (-u) likumi, kurā šis pakalpojumu sniedzējs vai tā telpas atrodas.
Kad jūs noklikšķināt uz saitēm mūsu veikalā, tās var novirzīt jūs prom no mūsu vietnes. Mēs neesam atbildīgi par citu vietņu konfidencialitātes praksi un mudinām jūs iepazīties ar viņu konfidencialitātes politiku.
Vai [JŪS] atklājat, vai pārdod manu informāciju?
Jūsu personisko informāciju trešajām personām [MĒS] neatklājam. Personīgo informāciju iespējams atklāt tikai atsevišķos izņēmuma gadījumos, kad informācija tiek pieprasīta no Valsts instancēm saskaņā ar Latvijas Valsts likumdošanu, vai aizdomās par krāpniecību.
Birste.lv komanda nekādā gadījumā neizpauž un nepārdod Jūsu datus un citām fiziskām un juridiskām personām, interesentiem.
VAI MANI DATI IR DROŠĪBĀ?
Lai aizsargātu jūsu personisko informāciju, mēs veicam attiecīgus drošības pasākumus un sekojam nozares paraug praksei, lai pārliecinātos, ka jūsu informācija netiek pazaudēta, ļaunprātīgi izmantota, atklāta, mainīta vai iznīcināta.
Ja jūs mums sniedzat savu kredītkartes informāciju, informācija tiek šifrēta, izmantojot drošu SSL protkolu un tiek saglabāta ar AES-256 šifrēšanu. un 3D Secure tehnoloģiju.
Maksājumu sistēmas izmanto savas datu aizsardzības metodes ar ko lūdzam iepazīties maksājumu sistēmu mājas lapās.
Papildus tiek nodrošināti arī dažādi mājas lapas un hostinga kompānijas datu apstrādes un glabāšanas aizsardzības mehānismi.
Visi kompānijas īpašumā esošie datori un to cietie diski ir kriptēti, lai pasargātu informāciju no nevēlamas nokļūšanas un ļaunprātīgas izmantošanas.
Privātuma politikas grozījumi
[Mēs] paturam tiesības jebkurā laikā mainīt un pielāgot šo politiku, tādēļ, lūdzu, pārskatiet šos noteikumus ikreiz apmeklējot vietni, vai veicot pirkumu. Izmaiņas un paskaidrojumi stāsies spēkā tūlīt pēc to ievietošanas tīmekļa vietnē. Ja politikā būs būtiskas izmaiņas, mēs paziņosim jums, ka tā ir atjaunināta, lai jūs būtu informēti par izmaiņām.
Pēdējās izmaiņas privātuma polikā veiktas 30.10.2019
Piegādes politika
Cik ilgā laikā tiek veikta piegāde?
Piegādes pakalpojumu nodrošināšanai Baltijas reģionā tiek izmantoti Omniva pakalpojumi un Latvijas Pasts pakalpojumi.
Darījuma apstrāde, no samaksas saņemšanas brīža, notiek tuvākās darba dienas laikā. Produkcijas sagatavošana un iepakošana parasti notiek tajā pašā vai nākošajā darba dienā, atkarībā no pieprasījumu skaita.
Preces izsūtīšana no Birste.lv noliktavas var tikt veikta 1-3 darba dienu laikā no maksājuma saņemšanas brīža.
Piegādes pakalpojumu sniedzējs sola nodrošināt pakalpojuma piegādi no 1-5 darba dienām Latvijas un Baltijas teritorijā.
Pēc pieredzes (Omniva Latvija – 1-2 dienas no paciņas nodošanas kurjeram. Latvijas Pasts – 2-5 dienu liakā)
Kā tiek veikta piegāde?
Birste.lv Latvijas teritorijā izmanto Omniva Latvija un Latvijas pasts pakalpojumus.
Primāri sūtījuma nosūtīšanai tiek izmantoti Omnivas pakalpojumi, bet ja klientam ir nepieciešamība, tad sūtījumu var arī ar Latvijas Pasts starpniecību.
Ja klients papildus izmanto bezmaksas piegādes kupona kodu, tad produkcijas nosūtīšana primāri tiek veikta ar Omniva starpniecību.
Cik man izmaksās piegāde?
Latvijas teritorijā Omnivas pakalpojumu izmaksas mazākajai paciņai ir 2.88€, pakošanas materiāli papildus 0.12€
Latvijas pasts – visā latvijas teritorijā 3€
P.S. Esi vērīgs!! seko aktīvi līdzi Sociālajiem tīkliem un kampaņām, pieejamas kampaņas un kupona kodi, kas ļaus piegādi bez maksas!
Vai iespējams izsekot sūtījumu?
Uz doto brīdi strādājam pie tā, lai klients maksājuma uzdevumā varētu saņemt arī izsekošanas kodu un linku uz pārvadātāja partnera izsekošanas vietni.
Šobrīd, iespējams izsekot sūtījumu tikai kontaktējoties ar Birste.lv Atbalsta dienestu:
Info@birste.lv
atbildes laiks līdz 24h.
Apmaksas nosacījumi
Kā tiek veikta apmaksa par produktu?
Birste.lv saviem klientiem piedāvā vairākus veidus, kā ērti norēķināties par precēm un pakalpojumiem –
Klients var izvēlēties apmaksu caur savu ierasto banku – BankLink. Tiek piedāvātas lielākās Latvijas Bankas.
Var samaksāt izvēloties Paypal maksājumu procesoru.
Pirkuma procedūra:
1. klients iepazīstas ar Birste.lv piedāvāto produkciju;
2. izvēlas un pievieno pirkumu grozam interesējošo preci, vai preces;
3. aizpilda formu
4. izvēlas tuvāko pakomātu un vēlamo maksājumu veidu;
5. apstiprina privātuma politikas noteikumus;
6. Apstiprina pirkumu;
Kādas apmaksas metodes piedāvā Birste.lv
RAPIDMEDIA un Birste.lv maksājumu izpildei nepieciešamos personas datus nodod pilnvarotajam maksājumu datu apstrādātājiem:
*Maksekeskus AS Bank Link, Open Banking
*Paypal
*Karšu maksājumi
*Google Pay – Gpay
Birste.lv vietnē pieejamās apmaksas metodes un maksājumu sistēmu pakalpojuma sniedzēji nodrošina maksimāli drošu datu apstrādes tehnoloģiju un jaunākos industrijas standartus.
Vai norēķināšanās ar Birste.lv s un maksājuma pakalpojuma sniedzējiem ir droša?
Vietne privāto datu šifrēšanai izmanto SSL sertifikātu, kas pasargā privāto datu nokļūšanu svešās rokās. Maksājumu dati tiek šifrēti, izmantojot maksājumu kartes industrijas modernākos datu drošības standartus. Jūsu pirkuma darījuma dati tiek glabāti tikai tik ilgi, cik tas ir nepieciešams pirkuma darījuma pabeigšanai. Kad tas ir pabeigts, jūsu pirkuma darījuma informācija tiek dzēsta.
Maksājumu sistēmas nodrošina augstākos industrijas standartus, kā arī šifrētas starpniecības ar banku.
Lūgums iepazīties ar maksājumu sistēmu privātumu politiku.
Birste.lv vietnē pieejamās apmaksas metodes un maksājumu sistēmu pakalpojuma sniedzēji nodrošina maksimāli drošu datu apstrādes tehnoloģiju un jaunākos industrijas standartus.
Kā tiek izmantoti kupona kodi?
Informējam, ka Birste.lv izmanto kupona kodus, kas paredzēti priekš speciālām kampaņām, individuāliem pasūtījumiem, kā arī lai veicinātu klientu apmierinātību.
Kupona kodi ļauj iespēju atlaidei, vai bezmaksas piegādi. Ja gadījumā pircējs izmanto kupona kodu, kas paredz bezmaksas piegādi, tad Birste.lv komanda sūtīšanai izmanto tikai Omniva pakalpojumus.
Ja Klients iegādājas preci izmantojot atlaides kupona kodu, tad Birste.lv komandai ir tiesības izvēlēties piegādes metodi. Parasti Omniva vai Latvijas Pasts pakalpojumi.
Kā es varu iegādāties preci ar kupona kodu?
Pateicoties par vērību mēs Tev piešķiram speciālo atlaidi!
Izmantojot kupona kodu ESMUIEPAZINIES iegūsti 15% atlaidi no kopējās groza vērtības
skatīt grozu: ESMUIEPAZINIES – spied šeit!
(šo kupona kodu klients drīkst izmantot tikai vienu reizi)
Preču atgriešanas politika
Vai iespējams atgriezt iegādāto preci?
Zobu birstītes un personīgās higiēnas preces netiek pieņemtas atpakaļ, izņemot gadījumos, ja konstatēts produkcijas brāķis, lai varam veikt partijas pārbaudi, brāķa izcelsmi un novērstu brāķa partijas nonākšanu klientiem.
Kāda ir preces atgriešanas procedūra?
Ja klients vēlas atgriezt preci brāķa gadījumā, tad procedūra ir sekojoša:
- Klients aizpilda atgriešanas formu, vai nosūta ziņu: Info@Birste.lv no tā e-pasta, kas ievadīts maksājuma dokumentā.
e-pastā nepieciešams iekļaut:
1. preces maksājuma dokumentu par preces iegādi, vai arī Apstiprinājuma e-pastu par veiksmīgu darījumu.
2. norādīt informāciju par vietu, kur pircējs iepazinies ar Birste.lv kampaņu.
3. nelielu, loģisku skaidrojumu un foto kādēļ tiek atgriezta prece.
4. Birste.lv komanda izvērtē iemeslu, sazinās ar klientu 3 dienu laikā pēc e-pasta saņemšanas, iepazīstina klientu ar lēmumu un turpmāko notikumu gaitu.
5. Pozitīva atgriešanas lēmuma gadījumā, klients nosūta nesabojātu iepakojumu un brāķēto produkta paraugu uz Birste.lv norādīto adresi.
5.1. Pēc tukša produkta iepakojuma saņemšanas Birste.lv komanda atgriež klienta naudu par produktu 5 dienu laikā Izmantojot maksājumu metodi, ar kādu veikta apmaksa. Piegādes izmaksas netiek atgrieztas. (naudas atgriešanas termiņš katram maksājumu operatoram var atšķirties).
Tiek atgriezta pilna summa par iegādāto produktu. Izņemot piegādes izmaksas.
Ja produkts iegādāts kampaņās laikā, tad klientam tiek atgriezta produkta vērtība, kas ņemta vērā aprēķinot kopējo kampaņas cenu, izņemot piegādes izmaksas.
Pēc preces un iesnieguma saņemšanas Birste.lv komanda izvērtē vai izpildīti visi preces atgriešanas nosacījumi un sazinās ar klientu. Pircējam tiek atgriezta samaksa pilnā apmērā ar to maksājuma veidu, kāds tika veikts sākotnēji.
Atgriezt nesabojātu iepakojumu un brāķa paraugu uz Birste.lv norādīto adresi
Pūces iela 31/1, Rīga, LV-1082
Preces atgriešanas un sūtīšanas izmaksas sedz klients.
Jebkurā gadījumā centīsimies izskatīt klienta neapmierinātības iemeslus un maksimāli ātri un nesāpīgi risināt situāciju.
Mūsu galvenās vērības ir apmierināts ilgtermiņa klients, tāpēc no savas puses centīsimies izdarīt visu, lai apmierinātu Jūsu vēlmes.
Ko darīt pārpratuma gadījuma?
Ja gadās produkcijas brāķis, produkts, kas neatbilst produkta aprakstam, sajaukts pasūtījums, vai defekts kas traucē lietošanu, lūgums steidzami Informēt Birste.lv komandu par produkta neatbilstību.
Apstiprināta brāķa vai defekta gadījumā tiek atgriezta nauda pilnā apmērā no [MŪSU] puses sedzot piegādes izdevumus, piedāvājot arī preces maiņu par līdzvērtīgu summu.
turpmākās preces atgriešanas norādes meklēt sadaļa Atgriešanas politika.
Jebkurā gadījumā centīsimies izskatīt klienta neapmierinātības iemeslus un maksimāli ātri risināt situāciju.
Mūsu galvenās vērības ir apmierināts ilgtermiņa klients, tāpēc no savas puses centīsimies izdarīt visu, lai apmierinātu Jūsu vēlmes.
Vai vispār iespējams produkcijas brāķis? Kā to pamanīt?
Diemžēl jāatzīst, ka jebkurā ražotnē var būt gan sistēmas, gan cilvēku kļūdas. Diemžēl, bet produkcijas brāķis arī ir pilnīgi iespējams.
Statistika uz šo brīdi:
vidēji no 1000 pārdotām zobu birstēm gadās ~5 produkcijas brāķi.
Novērotie brāķi pirms lietošanas laikā: 0.05% gadījumos
* No zobu birstes atdalījusies liela skabarga, kas apgrūtinās produkta lietošanu.
* Zobu birste ir ielauzta vai salauzta divās daļas.
* Iepakojumā ir izkrituši sariņi
* Iepakojumā sariņi ir salocīti un tos nav iespējams iztaisnot palokot un pabužinot.
Novērotie brāķi lietošanas laikā: 0.08% no gadījumiem
* Novērots, ka zobu birstei varētu izkrist sariņi lietošanas laikā, kas mazāks par 1 mēnesi
Ar cieņu un labas dienas vēlējumiem
Birste.lv un SIA “RAPID MEDIA” komanda.
info@birste.lv
+371 24200048
Neturi sveci zem pūra, ja rodas jebkādi sarežģījumi, lūgums sazināties ar mums nekavējoties.
30 dienu naudas atgriezšanas politika
Kā strādā 30 dienu naudas atgriešanas politika?
Ja klients nav apmierināts ar Birste.lv produkciju, piedāvājam klientam 30 dienas saņemt atpakaļ pilnu summu no kampaņas produkta vērtības, izņemot piegādes izdevumus.
Klientam tiek atmaksāta preces summa tajā vērtībā, kas ir norādīta pirkuma pavaddokumenta.
Kāda ir naudas atgriešanas procedūra?
1. Klients no tā paša e-pasta, ar kādu tika veikts pirkums, pārsūta (forward) maksājuma apstiprinājuma e-pastu uz info@birste.lv obligāti jābūt redzamām detaļā: kas ir veicis pirkumu; summa un iegādātā produkcija; piegādes vieta.
e-pastā nepieciešams iekļaut:
1. preces maksājuma apstiprinājumu par preces iegādi
2. norādīt informāciju par vietu, kur pircējs iepazinies ar Birste.lv kampaņu.
3. nelielu, loģisku skaidrojumu un foto kādēļ tiek pieprasīta atmaksa par produkciju
4. Birste.lv komanda izvērtē iemeslu, sazinās ar klientu 3 dienu laikā pēc e-pasta saņemšanas, iepazīstina klientu ar lēmumu un turpmāko notikumu gaitu.
Tiek atgriezta pilna summa par iegādāto produktu. Izņemot piegādes izmaksas.
pieteikumu iespējams veikt 30 dienas pēc pirkuma veikšanas.
Ja produkts iegādāts kampaņās laikā, tad klientam tiek atgriezta produkta vērtība, kas ņemta vērā aprēķinot kopējo kampaņas cenu, izņemot piegādes izmaksas.
Pēc preces un iesnieguma saņemšanas Birste.lv komanda izvērtē vai izpildīti visi preces atgriešanas nosacījumi un sazinās ar klientu. Pircējam tiek atgriezta samaksa pilnā apmērā ar to maksājuma veidu, kāds tika veikts sākotnēji.
Jebkurā gadījumā centīsimies izskatīt klienta neapmierinātības iemeslus un maksimāli ātri un nesāpīgi risināt situāciju.
Mūsu galvenās vērības ir apmierināts ilgtermiņa klients, tāpēc no savas puses centīsimies izdarīt visu, lai apmierinātu Jūsu vēlmes.
Ar cieņu un labas dienas vēlējumiem
Birste.lv un SIA “RAPID MEDIA” komanda.
info@birste.lv
+371 24200048
Neturi sveci zem pūra, ja rodas jebkādi sarežģījumi, lūgums sazināties ar mums nekavējoties.